پرسپولیس بزرگ را Ù…ÛŒ بریم !

پرسپولیس بزرگ را می بریم !




 

 


پرسپولیس بزرگ را می بریم !


تاریخ : پنج شنبه ،
29 تیر 1391

سايت رسمي باشگاه صنعت نفت آبادان نوشت:سرمربي تيم صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در بازي مقابل پرسپوليس به توانايي تک تک بازيکنان خود براي کسب پيروزي در اين ديدار اطمينان کامل دارد.


آلبرتو کاستا در جلسه مطبوعاتي پيش از ديدار اين تيم با پرسپوليس تهران که عصر روز گذشته در ورزشگاه تختي برگزار شد گفت: اين درست است که پرسپوليس تيمي بزرگ و مربي اين تيم با تجربه و کاربلد است ولي به توانايي و قابليت‌هاي بازيکنانم براي شکست اين تيم ايمان دارم.

کاستا هم چنين در خصوص محروميت رسول نويدکيا و مصطفي صبري در مقابل تيم تهراني گفت: دو بازيکني که به جاي آنها در زمين حاظر خواهند شد قابليت ايفاي نقش تاثيرگذار را دارند و جواب اعتماد من را خواهند داد.

سرمربي طلايي‌پوشان آبادان در پاسخ به اين سوال که آيا از گذشته اختلافي با ژوزه مانوئل سرمربي پرتغالي تيم پرسپوليس دارد؟اين واکنش را نشان داد: در ابتداي بازي خواهيد ديد که به استقبال او خواهم رفت و ورودش را به آبادان خوش آمد خواهم گفت تا ثابت شود با او اختلافي ندارم.

وي ادامه داد: امسال تيم يک دست و يک نواختي را وارد مسابقات کرده‌ايم که اين مسئله مهمي است. بازيکنان ما از لحاظ فني و تاکتيکي در سطح کيفي مشابهي قرار دارند و اين به ما کمک خواهد کرد که در کار تيمي بتوانيم موفق ظاهر شويم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل